Jiříbrabec Brabec

Jsem autorem třech knih, takže jsem už možná spisovatel, ale pokud ne, tak nevadí - píšu rád, píšu často a píšu .... no, snad dobře.
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 774x

Jiříbrabec Brabec

Televize pro seniory, nebo pro blbé?!

Ti, co mě znají, se teď budou určitě divit, protože je o mně známo, že jsem velkým příznivcem veřejno-právního kanálu a protože tenhle kritický článek se týká právě České televize.

15.1.2015 v 18:37 | Karma: 36,31 | Přečteno: 2691x | Diskuse| Politika

Jiříbrabec Brabec

Blbost tak velká, že ani já ji nedokážu pochopit

Z televizních zprávách jsem se dozvěděl, že děti v dětských domovech jsou dlužníky. Stupidnost, která by se nemohla snad stát ani v zemi, kde je výrobce mikrovlnné trouby odsouzen k odškodnění za to, že někdo dal do této trouby usušit kočku a ona se mu upekla. (To není výmysl, to je skutečnost z USA.)

9.12.2014 v 20:44 | Karma: 32,50 | Přečteno: 1445x | Diskuse| Politika

Jiříbrabec Brabec

Pravda a lež o Zemanovi i jiných.

Naše vnučka nám včera sdělila s očima rozzářenýma jako šelma, co se chystá na kořist, že u nich na gymnáziu se chystá jakási petice proti prezidentovi.

24.11.2014 v 22:39 | Karma: 36,45 | Přečteno: 1737x | Diskuse| Politika

Jiříbrabec Brabec

Pětadvacet let ... ale!

Pochopitelně, vím dobře, že jakékoliv ideály jsou jen přáními, které se jen málokdy naplní stoprocentně. I já jsem, a to s celou rodinou, zvonil klíči na Václaváku, abych odzvonil starému a přivítal nové, sice neznámé, ovšem očekávané, ale ...

16.11.2014 v 20:34 | Karma: 19,63 | Přečteno: 774x | Diskuse| Politika

Jiříbrabec Brabec

Slyšeli jste pana prezidenta?

„ A vo co ti k.... de?“ Ano, o co jde? Pravda, prezident by neměl mluvit tímhle nářečím, ale bohužel, doba je taková jaká je.

4.11.2014 v 20:57 | Karma: 26,81 | Přečteno: 1337x | Diskuse| Politika

Jiříbrabec Brabec

MÁTE SLOVO - bohužel

to "bohužel", říkám vždy, když se v pořadu paní Jílkové objeví zastánci nějaké demagogie, když v tomto pořadu mají slovo ti, co jsou přesvědčeni o své neomylnosti, o tom, že jen oni mají pravdu. Bývají to sice nejčastěji příslušníci politických klanů, ale často i běžní občané.

13.10.2014 v 10:10 | Karma: 23,45 | Přečteno: 1206x | Diskuse| Společnost